מילות מפתח

ראשי >קידום אתרים>מילות מפתח

מילות מפתח הוא מונח מקצועי בתחום קידום אתרים באינטרנט. המונח מתייחס למילים ספציפיות שבהן אנחנו רוצים שהאתר שלנו ימצא, זאת אומרת שכאשר גולש מקליד בגוגל מילות מפתח אני רוצה שהוא ימצא את האתר. לכל תחום כמובן מילות מפתח משלו.

איך בוחרים מילות מפתח

מילות מפתח בוחרים לאחר תהליך שנקרא מחקר מילות מפתח. ישנן תכנות שנותנות נתונים אלה על פי מסדי נתונים פנימיים משלהם, אך הכי נפוץ ופופולרי לשימוש הוא כמובן גוגל אדוורדס כלי מחקר מילות המפתח של גוגל שהוא גם הכלי ליצירת קמפיינים פרסומיים בגוגל.

בכלי מחקר מילות מפתח של גוגל נמצא שלוש אפשרויות שונות לחיפוש מילות מפתח:

  • נרחבת – כל האפשרויות כולל הוספת תווים וביטויים בכל מיקום במונח
  • מדויקת – הביטוי עצמו ואפשרויות דומות ללא שינוי המונח
  • לביטוי – כולל תוספות מלפני ואחרי המונח 

 

כאשר נבצע מחקר מילות מפתח נסמן מדויקת בלבד, מכיוון שזה יראה לנו את המציאות של כמות החיפושים למילות מפתח הרצויות לנו.

מחקר מילות מפתח

כחלק מתהליך מחקר מילות מפתח צריך להבין את תחום עיסוקו של האתר, רעיונות ניתן להשיג דרך כלי מחקר מילות המפתח של גוגל או דרך החיפוש של גוגל עצמו על ידי ההשלמה האוטומטית.

 

את כל מילות המפתח הרלוונטיות אנחנו מסדרים בקובץ אקסל ומסדרים אותם לפי קטגוריות, למשל מוצר, מידע, כללי לתחום וכו'. מומלץ לעשות חקירה על 1000 מילות מפתח או יותר כדי להגיע למקסימום מידע וקטגוריות רצויות ובכך נוכל לקדם את האתר בצורה הטובה ביותר בזכות מידע זה.

הוספת תגובה